lördag 18 augusti 2012

Döden döden döden

Jag gjorde misstaget att gå genom mifo (mitt i folkungagatan), även kallat sofo, idag. Jävla gatufestspektakel med dålig musik och fula ballonger. Jag skulle på nån fotoutställning på andra sidan kvarteret. I höjd med nytorget, med blossande obehagseksem över hela kroppen och andnöd, stod valet mellan att hugga mig själv i hjärtat och klösa ur mig ögonen. Utställningen visade sig vara antiimponerande. På gränsen till provocerande dålig, med några få undantag. Så var det prepp för midnattsloppet, överallt i vägen, på vägen tillbaka. Tre genomblödda tamponger senare kändes dagens utflykt som en jävla death wish. Den var ett straff.



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. HAHAHA! Mer hat! Så jävla fint.
    Kom hit istället.

    SvaraRadera
  2. Det var helt vidrigt. Imorgon, nej i övermorgon, då kommer jag!

    SvaraRadera
  3. Såhär 2 månader senare blir jag fortfarande helt lyrisk av det här inlägget. Så jävla roligt!

    SvaraRadera