lördag 13 februari 2010

En helt vanlig lördagkväll

Liten sover. A spelar counterstriketurnering och jag har laddat upp med In the electric mist med Tommy Lee Jones. Är lite en sucker för honom. Det där krassa syniska, lite gubbiga osnygga. I like.
-De springer mot A!!!
Jo, som jag sa, Tommy Lee är lite av en favvo hos mig. Ända sen Jagad. Sen att han kanske egentligen är typecastad hela tiden det låter jag passera, han är ju ingen Sean Connery i alla fall, jag menar han
-Nu, rusha A allihopa!
blir ju i alla fall castad i roligare roller.
-Neeej! Den lille jäveln!!! Vem faan va det?!
Man har även bullat upp med Marabou Premiums citorn och ingefärachoklad. Vad är det för stolle som kommit på den idén? den är så bisarr att den liksom bara måste ätas, men det har gått rätt långt när man rippar halstablettsmaker
-Vi ska va på server tre.
förutom den uppenbara minten då... Jag menar är det i brist på idéer eller har man bara udda smaksinne?
-Do it!!! Hahah!
Annars är min favvo den med sesam. Den är en jäkla fullträff i himlen om ni frågar mig.
-Jag kör med glädje var som helst. Vi tar bron. Jag kör någon slags libero.
Helt perfekt nötig. Jag tror såhär på förhand att det här är en perfekt Tommy-film, enstörig Tommy får 40 år gammalt olöst mord på halsen. I träsklandskap. Blir besatt.
-Nu kommer de, rusha B!!!
Det kan ju bara bli bra? Man hoppas. Annars ligger Coco avant Chanel också och väntar. Happy
-Nu, planta B, planta B!!!!
lördagkväll=)

Den som undrar vad A hållit på med under inlägget kan foga ihop ovanstående utsagor, lägga till random material och försöka forma ett valfritt begripligt sammanhang - tänk terrorist eller antiterrorist och framförallt män, trettio +, lördagshäng, dataspel. Folk som störs av att lyssna på andras mobilsamtal skulle besöka vårt hem under counterstrikematcher. Oh boy. Det här är liksom konferenssamtal under beskjutning i tävling, och allt jag hör är typ 20% av meningsutbytet.
-Mitt mot A! De plantar!!
Jag ska nog sluta nu.

4 kommentarer:

  1. Låter som en härlig lördagkväll... om man bara plockar bort Tommy Lee och all choklad som kladdar ner tangentbordet :)

    SvaraRadera
  2. blodpudding: Det var en finfin kväll! Man är nöjd att man får ha chokladen för sig själv;)

    SvaraRadera
  3. Hehe, kunde inte låta bli att visa ditt inlägg för grabbarna och tjejerna på servern...

    http://30+plusgc.se/index.php?nav=answer&m_id=10766

    din egen Kråkvinkel

    SvaraRadera
  4. http://30plusgc.se/index.php?nav=answer&m_id=10766

    denna borde funka.

    SvaraRadera